Looking for Something?

Feedback

28
  • perisaimahkota

    Ruginya tak dapat nak join…

  • suffi saffi

    Salam Ustaz . Program ni ustaz buat ceramah motivasi ke ?

  • adilah

    Esok ustaz datang sirim ,Shah Alam..ruginya tak dapat join sbb jauh..

  • gentarasa

    Salam suffi,

    Tidak, pihak yang menganjurkan hanya minta saya hadir untuk sesi ramah mesra dan tanda tangan jika ada yang datang untuk itu. Jika tidak, saya yang nak tengok-tengok di MPH. Jarang benar saya ke sana.

  • gentarasa

    Salam adilah,
    Tak pa. yang penting kita boleh terus berkongsi ilmu dari dekat atau jauh.

  • suffi saffi

    Oh . InsyaAllah , saya pergi . Jumpa disana Ustaz . : D

  • Habib Ahmad

    Senarai Program-program Sambutan Maulidrasul : http://facebook.com/pages/PONDOK-HABIB/295419981998

  • Wan Rohana Wan Manaf

    Anda mungkin pernah mendengar namanya…
    mungkin juga pernah membaca tulisannya
    namun beluim pernah berksempatan bertemu secara live dengannya…

    Untuk itu…
    …Khusus buat semua peminat Ustaz Pahrol Mohd Juoi…
    yang telah mengenali, mengikuti dan meminati
    setiap hasil penulisannya sama ada di buku, majalah atau blog…

    Luangkanlah waKtu pada
    26 Feb 2011, Ahad, 4.00 – 6.oo petang di MPH Bookstores, MId Valley

    Temuilah secara live motivator berwajah tenang ini..
    – ambil gambar dengannya boleh, ambil tanda tangannya boleh dan beramah mesra dengannya juga boleh…. anda dialu-alukan..

  • kesidang

    salam
    bila nak buat road tour seluruh negara ustaz…kitapun nak jumpa kalu dapat.cian kami yg jauh ni….kempunan nanti..hi..hi…

  • anonymus

    rasanya ada pembetulan sikit dekat poster
    ” secara life ” sepatutnya ” secara live ”

    jika tidak silap saya , ustaz . 🙂

  • gentarasa

    Salam anonymus,

    Poster tu disedikan oleh pihak penerbit. Saya letak secara terus sahaja setelah diminta. Maaf atas kesilapan. Terima kasih atas teguran.

  • gentarasa

    Salam kesidang,
    Tak pernah terlintas pun saya nak buat road tour. Inipun kerana saya nak menunaikan hajat dan jemputan pihak penerbit. Mereka dah bersusah payah sudi menerbitkan buku saya, maka kewajiban saya menunaikan hasrat mereka.

    Ya, cukuplah sekadar begini… itupun dah besar nikmat Allah. Yang kita cari hubungan hati. Jauh pun hati masih boleh berhubung. Jauhnya di mana ya? Saya hanya penulis, orang baca tulisan saya pun sudah terlalu besar buat diri saya. Syukran atas sokongan mu.

  • gentarasa

    Salam Kak Wan,

    Buat pengetahuan saudara-saudari… kak wan inilah yang menawarkan saya menulis buku. Bersusah payah dia datang seorang diri berjumpa tengah-tengah malam dengan saya dan isteri di perkarangan masjid. Saya terdorong menulis Di Mana Dia Di Hatiku kerana iltizam dan istiqamah kak wan ini. Tak jemu-jemu menalipon dan mengingatkan. Bagi saya, jika buku Di Mana Dia di Hatiku diterima oleh pembaca… Kak Wan adalah orang di sebalik tabir penerimaan itu.

    Untuk pengetahuan kak wan, saya introvert orangnya. Lambat mesra, sering memikir ke dalam dan serius. Jadi, terimalah seadanya. Buku itupun dah lama (hampir setahun) di pasaran. Ya, kita bersilatur rahimlah secara Islami. Itu lebih santai dan ikhlas (mungkin). Insya-Allah. Terima kasih dan tahniah sebanyak-banyaknya kepada Kak Wan dan crewnya serta semua yang telah membaca Di Mana Dia Di Hatiku. Semoga kita semua dapat mengamalkan yang baik-baik darinya. Amin.

  • gentarasa

    Salam Habib Ahmad,
    Selawat dan salam kepada Rasulullah saw, ahli keluarga dan seluruh sahabatnya. Sollu alaih!

  • Nur Ratna

    Assalamualaikum Ustaz,

    Agak terkeliru dengan info di Poster dan juga yg di catat oleh Pn Wan Rohana.Tarikhnya 26 Feb atau 20 Feb?

    ps:Moga Ustaz terus menghasilkan karya yg hebat

  • gentarasa

    Salam,
    Pada 20 feb. Insya-Allah.

  • Ahmad

    Wan Rohana Wan Manaf
    -Luangkanlah waKtu pada
    26 Feb 2011, Ahad, 4.00 – 6.oo petang di MPH Bookstores, MId Valley

    – 20 Feb 2011, Ahad, 4.00 – 6.oo petang di MPH Bookstores, MId Valley

    mana satu tarikhnya ustaz? insyaAllah sy akan ke sana.

  • Ahmad

    Pada 20 feb,dah ditulis, Insya-Allah..syukran ustaz.

  • Wan Rohana Wan Manaf

    Salam…

    Ustaz Pahrol yg dirahmati ALLAH…
    Jutaan terima kasih daripada Kak Wan n d team di atas segala sokongan yang diberikan. Satu pengalaman yang amat menarik dan manis sekali `bekerja’ dengan Ustaz. Kami amat menghargai dan berterima kasih di atas kesudian Ustaz , satu nama yang besar dan telah sedia punya ramai peminat tapi masih sudi bekerjasama dengan kami. Mudah-mudahan segala usaha kita dipermudah dan diberkati-NYA

    Cik Nur Ratna…. maaf sangat22 di atas kesilapan tarikh
    Tarikh sebenar ialah 20 Feb 2011 (bukan 26)
    Terima kasih juga kerana memaklumkan.

    Dan.. maaf sangat2 juga di atas kesilapan ejaan…
    sepatutnya `live’. Telah pun dibetulkan dlm poster baru kami… telah dipaparkan dalam (fb karya bestari)
    Terima kasih ya…
    (maklumlah mata pun dah rabun ni… hehe… a.l.a.s.a.n…)

  • kesidang

    salam,
    kalau dah gitu kata ustaz. okla.moga satu masa nanti akan dpetemukan oleh Allah, insya Allah. mungkin itu lebih baik. di mana saya???? biarlah rahsia…hi..hi…smoga ustaz n famili dirahmati Allah dan kita semua akn dpetemukan dalam suasana penuh keberkatan…amiin..

  • zamri

    Salam Ust.,

    Saya ingin berbicara dengan ustaz tentang beberapa isu yang menyentuh hal peribadi. Sudikah ustaz membantu saya? Jika sudi bagaimana saya dapat berhubung dengan ustza?

    JazakAllah.

    Zamri.

  • Faisal Mustaffa

    Tahniah Ust,
    Ana tengok carta kat akhbar buku ust no 1 jualan.
    Doakan ana juga kat sini. Banyak juga cabaran
    dari hari ke hari.

    http://www.faisalmustaffa.wordpress.com

  • gentarasa

    Salam Faisal sahabat ku,
    Syukran… walaupun kita tak berjumpa, kita hikatnya selalu bertemu. kerana adanya kesatuan hati atas kesatuan visi dan misi. Teruskan perjuangan… Jika sudah ada di jalan yang benar, jika bertembung masalah… Teruskan perjalanan!

  • hamba Allah

    a,kum…
    Saya adlah hamba Allah yang memerlu sangat bantuan dari segi nasihat,kaunseling dan pendapat dari para2 ustaz yang berilmuan mengenai masalah keluaga…saya ada beberapa soalan yang agak sulit (merangkumi peribadi dan diri saya sendiri) bagaimana kah caranya saya ingin megajukan soalan ini tanpa di siarkan dalam web komen seperti ini…

    Saya berharap dapatlah para ustaz dapat memberitahu bagaimana ingin saya menghubungi.

  • nur iman

    assalamualikum ustaz..

    saya baru je baca buku ni semalam setelah sekian lama pandang buku ni kat kedai buku di u saya..
    entah kenapa baru semalam tergerak nak beli..
    selama ni saya hanya membaca blog ustaz saja..

    alhamdulillah..banyak jwpn yg saya temui dalam buku ni..saya memang suka tulisan ustaz, dekat dengan jiwa saya.. teruskan menulis ustaz, jazakallah~! :’)

  • Pustaka NurIman

    alhamdulillah..kami berada di mph waktu tu bertemu ustaz secara langsung….

  • adilah

    Salam.Walaupun tak dapat jumpa n dengar ceramah ustaz aritu kat sirim tapi sy dah dapat 2 buku(Dua hati 1 rasa & Duhai yang tersayang) tulisan ustaz yg selama ini nak beli..minta tolong kawan belikan siap dia minta tandatangan ustaz untuk sy.Buku2 tu banyak memberi ilmu tentang kebahagian rumahtangga untuk saya..terima kasih..

Leave a Reply

%d bloggers like this: